FANDOM

May homophobia is gay 20:02, 2. Sep. 2013 (UTC)

Geschichte

Hallo? Oh, hallo! Du bist's. Du willst etwas Bestimmtes und vorallem sehr Privates wissen, nicht wahr? Nun, ja... Weißt du was? Ich werde es dir erzählen.

Ich weiß alles über ihn. Er ist mein bester Freund, und das wird er immer bleiben. Ich kann mir nicht vorstellen, ihn zu hassen. Ich könnte mir aber auch ein Leben ohne ihn nicht mehr vorstellen. Ich mag ihn sehr, ich wüsste auch nicht, wieso ich ihn hassen sollte. Er hat mir nie was schlimmes getan. Wusstet ihr, dass er eine Schwester hat, Maulbeerpfote? Sie ist wunderschön. Und wusstet ihr, wer sein Vater war? Sein Vater war ein mutiger Einzelläufer, der dem FlussClan für eine Weile beigetreten war. Ozeanpfote hat die Augen angeblich von ihm.

Ich freu mich so, mit ihm befreundet zu sein. Einen besseren Freund könnte ich mir nicht vorstellen. Ob ich ihn liebe, fragst du dich? Nein. Das tue ich nicht.

Songtext

I don't think the passenger's seat has ever looked this good to me. He tells me about his night and I count the colors in his eyes. He'll never fall in love, he swears, as he runs his fingers through his hair. I'm laughing, 'cause I hope he's wrong. And I don't think it ever crossed his mind, he tells a joke, I fake a smile, but I know all his favorite songs.

And I could tell you, his favorite color's green, he loves to argue, born on the 17th. His sister's beautiful, he has his fathers eyes... and if you asked me if I love him... I'd lie.

He looks around the room, innocently overlooks the truth. Shouldn't a light go on? Doesn't he know that I've had him memorized for so long? He sees everything black and white, never let nobody see him cry... I don't let nobody see me wishing he was mine.

And I could tell you, his favorite color's green, he loves to argue, born on the 17th. His sister's beautiful, he has his father's eyes... and if you asked me if I love him... I'd lie.

He stands there, then walks away. My god, if I could only say: "I'm holding every breath for you."

He'd never tell you, but he can play guitar, I think he can see through everything but my heart... First thought when I wake up is "My god, he's beautiful", so I put on my make-up and hope for a miracle...

Yes, I could tell you, his favorite color's green, he loves to argue, oh and it kills me. His sister's beautiful, he has his father's eyes... and if you asked me if I love him... if you asked me if I love him... I'd lie.

Song © Taylor Swift [1]